loading...
دانلود آهنگ جدید
Admin بازدید : 68 یکشنبه 1393/05/05 نظرات (0)

Nadim:Delam Shekast

دانلود آهنگ جدید و زیبای ندیم به نام دلم شکست 

|تنظیم: رضا پناهی |

دانلود آهنگ ندیم به نام دلم شکست

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Nadim – Delam Shekhast 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 Nadim – Delam Shekhast

 

متن آهنگ جدید ندیم به نام دلم شکست :

تنها نموند ولی منو با اشکام چه تنها گذاشت

نگفته بود که میره زود نگفته بود که به جز من کسی رو داشت

بهم به جز دروغ نگفته بود

دلم شکست حواست هست تمام آرزوی من به گل نشست

اشک چشام رو گونه هام نشست و گریه هام برات به دل نشست


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 292
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 748
  • بازدید سال : 19,265
  • بازدید کلی : 112,209