loading...
دانلود آهنگ جدید
Admin بازدید : 55 شنبه 1393/04/07 نظرات (0)

دانلود اهنگ جدید و زیبای ناصر صدر به نام نشد با دو کیفیت 

|ترانه و آهنگ : ناصر صدر| تنظیم : بهزاد شهریاری|

MP3 – 320

Naser Sadr Ft. Mohammad Khodaee – Nashod

MP3 – 128

Naser Sadr Ft. Mohammad Khodaee – Nashod

 

متن آهنگ ناصر صدر به نام نشد : 

دلی که به تو دادم می خوام ازت بگیرم

نشون به این نشونی نشد واست بمیرم

خودت همین و خواستی که از چشات بی افتم

من که دوست دارم رو از ته قلب می گفتم

من که دوست دارم رو از ته قلب می گفتم

دلم گرفته از تو از همه چی بریدم

نشد عشق تو باشم آخر خط رسیدم

دلم گرفته از تو از همه چی بریدم

نشد عشق تو باشم آخر خط رسیدم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ ناصر صدر

♫♫♫♫♫♫

نشد که من فدات شم نشد که باهات بمونم

نشد دوباره عشق و از تو چشات بخونم

نشد که مال هم شیم بی تو خرابه حالم

آخه شنیدم دیگه گفتی دوست ندارم

آخه شنیدم دیگه گفتی دوست ندارم

دلم گرفته از تو از همه چی بریدم

نشد عشق تو باشم آخر خط رسیدم

دلم گرفته از تو از همه چی بریدم

نشد عشق تو باشم آخر خط رسیدم

♫♫♫♫♫♫

دلم گرفته از تو از همه چی بریدم

نشد عشق تو باشم آخر خط رسیدم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 292
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 998
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,504
  • بازدید ماه : 4,017
  • بازدید سال : 22,534
  • بازدید کلی : 115,478