loading...
دانلود آهنگ جدید
Admin بازدید : 68 سه شنبه 1393/05/07 نظرات (0)

Mohamadreza Hedayati Va Pezhman Jamshidi: Elahe Nazam

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و پژمان جمشیدی به نام الهه نازم

| آهنگ : میلاد باران| تنظیم : کوشان حداد|

|Music : Milad Baran | Arrangement : Kooshan Hadad|

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Mohammadreza Hedayati & Pejman Jamshidi – Elaheye Nazam

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Mohammadreza Hedayati & Pejman Jamshidi – Elaheye Nazam

 

متن آهنگ محمدرضا هدایتی و پژمان جمشیدی به نام الهه نازم:

هر کاری می کنی باهام خوبه حال دلم حال و هوام خوبه

چیزی دیگه ازت نمی پرسم هر چی که دوست داری برام خوبه

آغوش تو وا کرده خوشحالم تو بهترین روزای هر سالم

هیچکیس رو غیر از تو نمی شناسم هر سال همین روز و همین حالم

تو محرم تنهایی و رازم هر چی بشه من با تو می سازم

تسلیم هر تصمیم تو میشم تنها تویی الهه نازم

تو محرم تنهایی و رازم هر چی بشه من با تو می سازم

تسلیم هر تصمیم تو میشم تنها تویی الهه نازم

♫♫♫♫♫♫

تو اتفاقی خوب افتادی مثل هوای خوب آزادی

من زندگیم و بچگی کردم  تو زندگی رو یاد من دادی

تو محرم تنهایی و رازم هر چی بشه من با تو می سازم

تسلیم هر تصمیم تو میشم تنها تویی الهه نازم

تو محرم تنهایی و رازم هر چی بشه من با تو می سازم

تسلیم هر تصمیم تو میشم تنها تویی الهه نازم

الهه نازم

 

 

♫♫♫♫♫♫

 

دانلود آهنگ جدید - دانلود آهنگ جدید ایرانی - دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و پژمان جمشیدی به نام الهه نازم

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 292
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 373
  • باردید دیروز : 998
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,804
  • بازدید ماه : 4,317
  • بازدید سال : 22,834
  • بازدید کلی : 115,778