loading...
دانلود آهنگ جدید
Admin بازدید : 64 دوشنبه 1393/05/06 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و زیبای رضا شیری به نام میفهمی تو با لینک مستقیم 

دانلود آهنگ میفهمی تو رضا شیری 

|همراه با متن آهنگ |

 

متن آهنگ میفهمی تو رضا شیری :

تو میفهمی منو با تو میشه زندگی کرد

با تو میشه به روزای خوبمون هم فکر کرد

همیشه و هرجا با تو میشه قدم زد

تو حسابت از بقیه جداست

با تو میشه عشق و رقم زد

می دونم می دونی دیونه وار عاشقم من

می دونی می دونم نمی گذری تو ساده از من

می دونم می دونی دیونه وار عاشقم من

می دونی می دونم نمی گذری تو ساده از من

♫♫♫♫♫♫

یه حسی ما رو همیشه سمت هم کشونده

این لطف خدا بوده که ما رو به هم رسونده

ما لایق هم بودیم اینو همه می دونن

می تونن عشق و از چشم منو تو بخونن

می دونم می دونی دیونه وار عاشقم من

می دونی می دونم نمی گذری تو ساده از من

می دونم می دونی دیونه وار عاشقم من

می دونی می دونم نمی گذری تو ساده از من

دانلود آهنگ رضا شیری به نام میفهمی تو 

لینک دانلود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 292
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 360
  • باردید دیروز : 998
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,791
  • بازدید ماه : 4,304
  • بازدید سال : 22,821
  • بازدید کلی : 115,765